reklama

Jéééj, ľudia nie sú ignoranti :)

Tento miničlánoček je venovaný všetkým, ktorí NIE sú ušomraní, NIE sú uponáhľaní a dokážu si i uprostred pracovného týždňa všímať svet okolo seba...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

V utorok podvečer, keď sme aj s jedným naším "žiačikom" (zabije ma, keď si toto prečíta, ale nevadí :)) prechádzali smerom od tržnice k Tescu, všimli sme si nad ním krásnu "poldúhu". (ona naozaj končila presne vo svojej polovici, a stácala sa v oblohe.) Ja osobne som dúhu nevidela už dobre dávno, tak som si ju pre istotu hneď dvakrát nadšene odfotila. Po chvíli, keď sme sa na ňu už nepozerali, smerom k nám prichádzali dvaja ľudia - neznáma pani sa na nás pozrela a s úsmevom povedala: "Pozrite sa tam!" Hm...teda, ona to vlastne povedala po nemecky, na čo som jej s rovnakým úsmevom a plynulou vetou (ani som nevedela, že ešte niekedy využijem svoje skvelé znalosti nemčiny :) odpovedala: "Wir haben schon gesehen." Vyzerala potešená, jednak možno preto, že som jej rozumela i pohotovo odpovedala, jednak bola zjavne rada, že si to niekto tiež už všimol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola by som na celú epizódku asi zakrátko zabudla, ale asi 3 minúty na to nás z ničoho nič oslovila mladá baba, kráčajúca oproti nám na zastávke električky: "Už ste videli?" kývla hlavou smerom k dúhe. Potom, čo sme ju informovali, že sme ju dokonca i stihli fotiť a po krátkej minikonverzácii sa s nami s úsmevom rozlúčila.

Títo dvaja vzácni neznámi mi vtedy značne pozdvihli náladu - a to som ju ani nemala zlú ;) ďakujem touto cestou všetkým, ktorí (i v stresovom sychravom pracovnom dni) stále registrujú maličkosti, tešia sa z nich - a navyše s nimi oboznamujú iných okolo seba; a chcú nám tak dať najavo, aby sme ich nezabúdali vnímať i my.

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu