reklama

Iný pohľad...

Táto príhoda sa stala pred tromi rokmi, spomínam si, že som ju už vtedy plánovala zaradiť medzi svoje články, ale akosi som na to zabudla. Nedávno som v istej súvislosti rozmýšľala o malých deťoch, a zároveň som si upratovala vo fotkách. A myšlienky s fotkami sa mi spojili do kratučkej minipríhody z leta 2007.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V rámci putovania po hradoch som si spravila výlet do Plaveckého Podhradia, kde je pekná zrúcanina Plaveckého hradu. Šla som sama, tak som si vykračovala pomaličky svojim tempom (tým pádom ma väčšina ľudí predbiehala :) Tesne predtým ako sa stúpanie zvýšilo a začalo sa modré značenie, som stretla českú rodinku, prichádzajúcu z inej strany.

Dve malé dievčatká energicky poskakovali, pričom to staršie - asi päťročné - si všimlo modrú značku upozorňujúcu na to, že v blízkosti sa nachádza zrúcanina (pre tých čo nevedia, je to čosi ako písmenko L vo farbe danej turistickej trasy s bielym okrajom). Natešená malá skríkla na ocka: "Tati, našla jsem srdíčko!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ockovi a maminke trvalo hodnú chvíku kým pochopili, čo ich dcérka vidí, ...mne ešte hodnejšiu :)

A až keď sa pán zasmial, a pozoroval dieťa ako skackalo vpred a volalo na mladšiu sestričku: "Jdem hledat další srdíčka...!", došlo to i mne. Dievčatko si jednoducho obrázok eLka "zošikmilo", a automaticky sa naň pozeralo ako na trochu nakrivo nakreslené srdce.

Spolu s tatkom som sa zasmiala i ja. A kým rodinka vykročila dopredu, zastala som, a to krásne "srdiečko" som si odfotila.

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu