reklama

Jedno drobné poďakovanie...

Vďaka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

za to, že nie som taká neurotická, ako som kedysi bývala, 

že sa v jednom kuse nezaoberám sama sebou a blbosťami, ktoré nie sú podstatné,

že dnes zbehnem dolu schodami rýchlo, ani si neuvedomiac, že sa mám pridŕžať zábradlia a báť sa, že sa pošmyknem alebo spadnem,  

že dokážem plakať, keď to potrebujem, 

že dokážem hovoriť o veciach, ktoré sú pre mňa ťažké a nepríjemné, 

že čoraz viac kašlem na okolie a konvencie a snažím sa robiť to, čo je príjemné a pohodlné pre mňa, 

že ak treba, viem sa dnes presadiť a byť stredobodom pozornosti, ak som si istá tým, že som v niečom dobrá, 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

že už nežijem život plným predpisov, šablón, časových limitov a tabuliek, 

že nechodím spať „povinne“ o desiatej, 

že skúšam nové veci a užívam si ich, 

že i napriek nechuti na sebe pracovať viem,

že ak sa chcem zmeniť, je to potrebné a nutné, 

za nekonečnú trpezlivosť a ochotu počúvať ma celé hodiny, 

že som tolerantnejšia a vnímavejšia voči druhým a nechcem ich prerábať na svoj obraz, 

že sa mi veľmi zlepšili vzťahy s rodinou, 

že sa dokážem prispôsobovať ľuďom a robiť kompromisy, 

že nemám problémy s dotykmi, 

že mám konečne rada samu seba, 

že sa neobviňujem, nevyčítam si a neospravedlňujem sa za to čo som neurobila, 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

že by som si už nesadla do kútika a nestúlila sa tam pred celým svetom, 

že som svojej rodine prvý raz priamo slovne dala najavo že ju mám rada 

a...vlastne za to, že si konečne verím. 

Ďakujem.

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu