reklama

Perličky zo života...

Podelím sa s vami o pár perál, ktoré pochádzajú z mojich úst, úst mojich spolužiačok z výšky (poznáte to, ako plodíte, keď sa máte učiť na skúškové) a o nádherné pošmyknutia detí z našej školy v slovenčine i angličtine. Tu sú tie NAJ, na ktoré som si dokázala spomenúť:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 „Mne už ani jesť chutiť nechce...“ – tento gramatický skvost je z pera spolužiačky, ktorá, chúďa, bola prejedená... 

„...a keď dedko porodí dcéru...“ – najnovší príspevok, prezentácia ročníkovej práce o Genetike... 

Keď sme kedysi došli na jednu prednášku, pričom si vyučujúci chystal taký ten projektor (rozumej meotar), kamoška, sadajúc si, na celú miestnosť zahlásila: „jéééj, a to nám budú premietať cez METEORIT?“ 

„Ničí ti trtka.“ – priateľské varovanie o trčiacej nitke... 

Tak takýto šialený čas nemajú ani Angličania...: „Včera a zajtra mám zlý deň.“ 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Podkopli mu lyže, keď bežal za loptičkou.“ – kvízová hádanka: o aký šport ide? J Odpoveď: HOKEJ, a veta pôvodne mala znieť „Podkopli mu korčule, keď utekal za pukom...“ 

Do ICQ sa mi nedávno podarilo napísať „HRTANOLKY“ 

..ešte je milé, keď si na klávesnici zameníte Z za Y a nevšimnete si to hneď. Z vety „Deti ma tu vYrušujú, vznikla....Deti ma tu vZrušujú...“ 

A ešte zopár pekných príbehov, sú pravdivé, sama som bola ich priamym účastníkom: 

..ako som si raz šla variť polievočku a vypočítala som, že 450ml je trištvrte litra, lebo veď: „45 minút je trištvrte hodiny, nieee?“ 

...ako rozospatá baba na intrákovom chodbovom WCku po zaklopaní na jej dvere namiesto „obsadené“ zahlásila „ďalej“... JJ 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...tá istá baba, majúc veľmi zriedkavé a nie slovensky znejúce meno, po otázke vrátničky: „To máte cudzie meno?“ pokojne odpovedala: „Nie, to je moje VLASTNÉ...“ JJJJ 

A ešte dve zo školy: ..poštár je po anglicky vraj „BRIEFMASTER“ (nemecko anglické slovo, ktoré s pôvodným POSTMAN nemá veľa do činenia...) :D 

.. a človek vzpriamený je podľa niektorých „človek vystretý...“ 

Mám ich ešte kdesi zapísaných dosť, ale niektoré sú smiešne len po dôkladnom opise situácie, a niektoré nie sú publikovateľné ;) zatiaľ musí stačiť...

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu