reklama

Minipokus (podľa návodu pána Heviera)

táto "básničkoúvaha" vznikla v mojej hlave a o pár minút na to i na papieri krátko potom, ako som natrafila na jedno z literárnych cvičení Dana Heviera. Viac menej sa mi to (aspoň dúfam :) i podarilo. A áno, dáva mi to zmysel :)

Písmo: A- | A+

Ako mi život plynie?

Bez pocitu premárnenia.

Cez mosty a tunely,

Dole kopcom a

Ešte raz.


Frajerstvo.

Guráž.

Hore kopcom

Chodím sem a tam

Intenzívne skúmam.

Je to ťažké,

Komplikované.

Láska je …

Milujem život.

Nebudem používať “neviem”.

Otvorenosť.

Postup.

Radosť.

Sebavedomie.

Túžba po zmene,

Uvedomelosť.

Veľké zmeny…

Zmeny…

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu