reklama

Gramatika naša slovenská

Strašne ma rozčuľujú ľudia, ktorí neovládaju základné gramatické pravidlá. A ešte s tým idú aj na verejnosť. Svojho času som priateľom opravovala e - maily, ktoré mi poslali, občas to robím i teraz. Čoraz častejšie sa s tým stretávam na verejných nápisoch, či v novinách. A ide o hrôzostrašné hrúbky. Najnovšie mám chuť ich upozorňovať a niekedy sa to stretne i s pozitívnym ohlasom. Do novín redaktorom zatiaľ nepíšem, ale ako sa tak pozerám na niektoré NOMINATÍVY množného čísla v nadpisoch, asi čoskoro začnem ;)  ľudiaaaa, kontrolujte si po sebe texty a píšte spráávne ;)  P.S. viď obrázok, koľko chýb ste na ňom našli?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (94)
ponuka v jednom bufete v BA
ponuka v jednom bufete v BA 

P.S.2. teta predávajúca v tomto stánku so mnou vrelo súhlasila, povedala, že to nie je jej dielo (ale pána vedúceho), že ona by nikdy také skvosty nevytvorila a sľúbila mi, že to prepíše. Dúfam... ;)

Michala Kamhalová

Michala Kamhalová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...I like my life ;) Zoznam autorových rubrík:  Zo životaMoje deckáSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu